35'ten Önce 35 Madde

14 Temmuz 2011 Perşembe

27 yaşındayım ve yapmak istediklerimin daha onda birini bile yapmış değilim. Bu liste 35 yaşıma kadar gerçekleştirmek istediğim hedeflerimin listesi ;)

1- Hayatının en azından 1 ayını Paris'te yaşayarak geçir.
2- Önce motosiklet ehliyeti, sonra da bir motosiklet sahibi ol.
3- Azam Ali konserine git. Yapıldı :)
4- Anneni tatile çıkar.
5- Karavan kiralayıp Türkiye kıyılarını gez.
6- Yoga eğitmeni ol ve en azından 2 hafta inzivaya çekil. Yapıldı ;)
7- Bisiklet al. 
8- Kadın Hakları için gönüllü çalışmalara katıl.
9- Ağaç dik.
10- Ailene dinsiz olduğunu açıkla.
11- Büyükada'da bir geceni geçir.  Yapıldı ;) 
12- Sena ile hamama git :)
13- Arkadaşlarını yemeğe çağır. Ve onlara yemek yap, elbette.
14- Beşiktaş - Fenerbahçe maçına git.
15- Dubrovnik'e git.
16- Araba kullanmayı öğren ama araba satın alma.
17- Bostancı sahilde paten kay.
18- Dövme yaptır.
19- Sevdiğinle birlikte İspanya ve İtalya'yı gönlünce gez.
20- Anne ol.
21- Fransa'da şarap tatma turlarına katıl.
22- Odalarından birini çalışma odası olarak dekore et ve bir duvarı kitaplık yap. Yapıldı :)
23- Moda'ya taşın.
24- Kamp yap. Birden fazla kez!
25- Dikiş makinesi al ve dikiş dikmeyi öğren.
26- Pikap al. Plak topla.
27- Godfather serisini izle.
28- Suzan isminde bir kedi ile ev arkadaşı ol.
29- Interrail yap.
30- Magic mushroom dene, mümkünse Amsterdam'da.
31- Masaj yapmayı öğren ve sevgiline masaj yap ^^
32- Fransızca öğren.
33- Rafting yap.
34- Et yemeyi bırak. 
35- Bozcaada'da sahilde türlü çeşit meyve şarabı iç.

Meğer yapmak istediğim ne çok şey varmış! 35 madde ile sınırladım ama buna eklenebilir sanırım daha :)

6 yorum:

Eren dedi ki...

İyi bir haberim var, yapılacaklar listenden bir tanesi eksildi bile.. Fransızca öğren'i 2 kere yazmışsın, kaldı 34 madde:))

widfara dedi ki...

ne kadar çok istiyorum işte hesap et. değiştirelim onu.

Eren dedi ki...

evet etiketlerden de belli, "Fransa, Fransızca, Paris":))

widfara dedi ki...

aslında 1 ay kaldım Fransa'da. Ama Paris'te değil Caen'de kaldım. Tekrar gitmeyi çok istiyorum. Gidip Paris sokaklarını adım adım gezmeyi :)

hippilazman dedi ki...

hade bakalım bol şans =)

blowininthewind dedi ki...

Paris'e gittiğinde ki bunun gerçekleşmesini çok istedim birden. bir akşam vakti yürürsen senn nehrinin kıyısında benim içinde bir kez bak hiç görmediğim halde hayran olduğum o nehire. Aa bir de ardından yıldızlara ışıklar şehrinde seçilebiliyorlarsa şayet.